En vecka som 18 år!

Oj jag ser att ni fortsätter förvänta er lite läsning så nu tänker jag ställa upp för er! Imorgon har jag varit 18 i en vecka o under den tiden har mycket hunnit hända! Fredag styrdes skutan hemma hos mig och mina goa vänner uppvaktade mig ordentligt och jag hade en stundvis riktigt trevlig kväll! Trots besvikelse från vissa kan jag säga att mina vänner är de bästaste♥ Lördag va det bara på´t igen som gällde o jag skålade med skumpa och hade en riktigt trevlig kväll med goa brudar! Därefter blev det utgång på nightshift där jag o Sofie va VIP o fick komma in gratis tack vare söta Helena! TUSEN TACK IGEN GUMMAN♥

Tyvärr va ingen med med kameran i fredags så inte en bild därifrån men bjuder på några från tidiga förkröket innan premiär utgången i lördags!

 
Jenny & Sophie!

Ellinor & Catte


Min underbara Jenny som jag kännt i hela mitt liv ♥


Sofie min pärla! ♥

Nu ska jag krypa mig ner i sängen o njuta av sovmorgon imorgon!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

NU är du väldigt tråkig här på bloggen faktiskt!! skärpning! puss

2011-03-20 @ 19:14:59
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0