Lite tankar på en kvällskvist..

Den här veckan har jag tagit tag i körkorts teorin och nu tänker jag ge mig tusan på det här! Jag kan jag vill o jag SKAAA! Hur svårt kan det va?!

Tog mig en ordentlig PW förut för att rensa tankarna och njuta av att man äntligen ser asfalt och kan ta ordentliga steg! Våren är på gång! Gick förbi min goding Sofie o gav henne 9 lyckosparkar som hon behöver till imorgon! Håller alla mina tår o tummar för henne♥

Mellan tankarna kom jag fram till att:
Jag har insett att saker jag tidigare gjort är saker jag idag aldrig skulle göra. Men det är tack vare dessa saker som jag insett att jag aldrig vill göra om dem..

Man lär av sina misstag mina vänner! - men det är upp till en själv om man vill göra om dem..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kloka ord <3

2011-03-24 @ 00:50:23
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: KÖRK

sv; HAHAHA, fyfan, det såg inte jag! =D

2011-03-27 @ 19:40:59
URL: http://kurkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0