Min tur här näst!

Det känns helt ofattbart att det här är min sista skolavslutning och att jag just nu gått på mitt sista sommarlov, nästa gång är det jag som bär vit klänning och skriker av lycka om hur bra jag o mina kompisar är..
Jag kan inte förstå va fort tiden går, jag minns ju fortfarande sommarloven under lågstadiet. När vi målade om huset och tiden gick så långsamt o hur jag tillslut längtade tillbaka till skolan, alla sommrar på kusten, resan upp till norrland, jordgubbsförsäljningen.. ja allt det där! Det här är mitt sista sommarlov och jag ska göra det till det bästa! Utan jobb utan pengar så ska jag ändå göra denna sommar till den jag alltid kommer minnas som bäst.

Stort grattis till alla er studenter med, se nu till o ha den bästa dan i ert liv! Det är ni värda!


Bild från förra året 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0