New in

Ny bloggdesign.. vilket va på tiden!

o nya smycken också, hämta dom i början av veckan men dom får fortfarande kallas nya!




Örhänget är ett tvåhåls örhänge men jag har fått ett stort problem, jag får inte ut läkarörhänget jag tog i brosket i oktober.. det sitter som gjutet! Nog för att jag är envis men efter en timmas ständigt kämpande och blod under naglarna fick jag faktiskt ge upp.. Försökte dan efter iaf och då med tänger, det slutade istället med att jag slant med tången och drog bort lite skinn på örat.. Jag blir galen! Har även tagit hjälp av mamma o vänner, men INGEN får ju bort det?! Ska jag behöva åka tillbaka till örebro där jag tog det för att få bort det?! Dåligt! Vill ju använda mitt nya örhänge juuuu...


Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

gud vilket snyggt örhänge:OOO

JAAA, vi ska få stå och sälja blinkande saker och sånt, men sen får vi gå backstage och sånt och göra lite andra småjobb :DD hihi

2011-01-16 @ 22:30:15
URL: http://ligenza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jättefin bloggdesign :D träligt det där med örhänget hörru, hoppas du får ut det snart :) puss <3

2011-01-17 @ 13:54:57
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: faster

En fin bloggsida.hoppas det går bra med örat.

kram faster

2011-01-17 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0