People come , people go...

Stockholm igår va helt över förväntan! Timmarna i affärerna gick fort men fick med mig en klänning från weekday hem och en skjortliknande tröja från HM. Vi fick besöka Svt's studiosar och se hur det ser ut bakom kullisserna och veta att både tv3,tv4 och tv5 hyr in sig i deras lokaler för inspelningar. Just nu står en av svts studiosar uppriggade av Tv4 som hyrt den för inspelningarna av Lets dance, det visste ni kanske inte! ;)


 
o dom här kommer ni få se i melodifestivalen som snart ska dra igång.


Efter Svt besöket gick vi på stadsteatern och såg djungelboken som Leif andrée hade en av rollerna i. Teatern va verkligen över förväntan och trodde aldrig jag skulle kunna föredra en teater framför ett biobesök, men det gör jag nu! Johan och jag fick en lodgeplats som pricket över i, måste ju nämnas! för att fortsätta kom en av skådespelarna upp till oss och gav oss hive five ;) hahaha.. nu ger jag mig!

Vi kändisspanade ju lite också såklart o såg..


Rebecka Hemse                           Marie Serneholt


Måns Möller

Långt inlägg det blev, men nu tar jag natten! Längsta dan i veckan har jag o se fram emot när jag vaknar med mina blåa imorrn..

Gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0