You've gotta seize the moment before it´s gone

Tänk om det kunde vara min turdag? sitter med luren mot örat och hoppas på att vinnna 23 000 kronor som just nu är vinstsumman på mix megapols tävling gissa kändisarna. Jag har enda sen igår listat ut vilka de tre artisterna är och jag vet att sånt här är meningslöst, men vafan nån kommer ju alltid fram och varför skulle inte just jag få ha turen med mig på min sida nån gång för? Inte en jäkel som kommer fram har ju rätt heller!

Annars då.. sitter här med plugg upp över öronen, just nu en hemtenta om Sverige, Usas o Storbritanniens statsskick som ska vara inlämnad imorgon och en presentation om elevers fritidsvanor på kommunikationen som också ska göras imorgon. Sen är det äntligen helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0