Kååmpis



Hade ett låångt låångt hål mitt i dagen idag o var duktig o besökte matteljen med evelina, hann också med en tripp till som hemma och att göra den här bilden som jag hitta från våran photoshoot innan malin slutade den råttan..

Hatar att mitt liv kretsar kring skolan just nu och att det stressar mig! Vill inteeeeeeee, den som underskattar media kan sluta med det direkt! Har själv gjort det.. men har insett att dte blir va man gör det till precis som allting annat. Nu ska jag ta tag o skriva en novell om boåsbeata som inte är så intressant som det ens inte låter.. Ser hur mitt mvg i svenskan seglar iväg ännu längre bort.. JIHAA


Kommentarer
Postat av: malin

här är jag daaaaarling!

2010-09-23 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0