Ladda sikta skjuuut

Att flytta hemifrån känns nu mer lockande än nånsin, jag trivdes! Fast utan en stolle på samma kvadratmeter skulle det nog bli lite ensamt o tråkigt. Evelina gjorde det iaf till en mycket rolig vecka. Bäst är hon♥



Igår våldgästade jag min hermani i sandviken där det bjöds på idolmys! trevligt trevligt, när jag sen kommit halvvägs hem cyklade jag in i en störtskur som sen höll i sig heeela vägen hem.. det va mindre trevligt. Men min säng va saknad och enormt uppskattad när jag äntligen tillslut kom hem!

Ikväll träffar jag brudarna med B som jag sen tänkte sällskapa ute i karlskoganattens överraskningar. Låter som en bra kväll det här med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0