You came to me with a fallen star..

Vilken kväll! Mitt i all stress fick jag en superdag tillsammans med min mallan♥ Det va verkligen behövligt! Mitt uppe i djupa samtalsämnen får vi en syn utöver det vanliga och jag visste direkt att jag kunde göra mycket för att lyckas fånga det på bild! O mycket fick min vän stå ut med kan jag lova för dessa! En nackdel att va vän med mig är kanske just min starka vilja? haha. Spännande det vore om jag lät bli o visa va det va vi fick se.. men så elak kan jag inte vara ;)








Det här va oredigerade sanningar vill jag säga också.. så vänta ni tills jag får sätta fingrarna i dom ni!


Inte nog med det så föll en stjärna från himlen mitt framför mina redan faschinerade ögon! Hoppas min önskan slår i uppfyllelse den här gången också..


Kommentarer
Postat av: Evelina

ASNIIICE!!!!!!!!!!! :D

2010-10-27 @ 20:06:04
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0