Nu rullar vi.. Full rulle!

Ne nu va jag dålig.. tråkigt att ni kikar in här varje dag o möter samma tråkiga inlägg. SKÄRPNING!



Har haft mig en sjudundrandes bra dag idag tillsammans med min bästaste mongoklass, love you guys.. Varför fjäska för er, ni läser ju ändå inte? Okej.. ikväll blir det ett skumt inlägg, så ta det med en klackspark! Har varit lite hyper sen jag återvände tillbaka till karlskoga, kanske trodde att jag skulle bli fast förevigt i samhället degerfors. Vore ju förjävligt! I alla fall.. Degerfors va där vi höll till under hela dagen som press på ungdomsforumet som va i folketshus. Kortfattat va det politiker och tjänstemän som va där för att tillsammans med inbjudna ungdommar med åsikter om att försöka påverka våra två tinitiny kommuner. Kul dag och politik kan faktiskt vara lite kul om man förstår sig på det och har en åtminstone liten chans att kunna påverka.

Se vårt arbete under dagen här du som är intresserad:http://bregardsskolan.se/tidning/

Vid tio här på kvällskvisten kom evelina med biken till centrum där jag mötte upp henne, sen tog vi oss en lång rundtur som slutade hemma hos johan på trevkans kväll, bara johan själv som vet va han pratar om.

Nu vill mitt täcke krama mig varm!
Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är min bästa <3

2010-10-16 @ 15:50:08
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0