Power!



Igår efter skolan tog jag o evelina bussen in till örebro där vi tog hål i öronen, har länge velat ta ett hål där så känns riktigt bra! Ont som satan tyckte jag det gjorde och knakade gött gjorde det med i brosket.. Läktid ca 6 månader!? KUUL! Tror inte jag kommer hålla mig med läkeörhänget så länge..

Fick med mig Anna ikväll på en riktig powerwalk upp till aggerudsspåret som vi sen sprang en bit av, powerwalka ner till sjön och sprang lite till o sen hem. Riktigt skönt va det! Man får ju tyvärr högre tempo när man går själv och inte har någon att prata med men sällskap är alltid roligare! När jag kom hem blev det en ny gröt variant jag kommit på!

1 dl havregryn
1 krm salt
ca 1 1/2 dl vatten
1 tsk flytande honung
ca 1 msk kanel


Nu blire kolla klart Desperate Housewifes och sen läsa engelska bok!
NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

wiie, kul med nytt recept på gröt :) jag som äter gröt typ varje vardagsmorgon innan skolan behöver lite variation. :) ska testa det! Jag brukar annars ha lingonsylt, mosad banan, eller frysta jordgubbar/hallon/blåbär i! hihi. SNYGGT med hål i örar sådär med, det passar dig fining! :) gillar korsörhänget med :) PUSS ses i helgen.

2010-10-06 @ 09:26:26
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det blev riktigt snyggt hörre du :D Passar dig kanon! saknar dig tjejen :( puss <3

2010-10-06 @ 13:36:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0