Är man målmedveten har man alltid en väg att följa!

Måste först bara säga hur stolt jag är över mig själv, och igen.. Man FÅR vara stolt över sig själv. Typiskt svennar o dölja sin stolthet. (men dra inte alla över ett streck!!) Mitt mål att nå Mvg i samhällskunskap A är nu nått och avklarat! Samhällskunskap B är nu påbörjad o jag känner att jag sätter ribban lika högt den här gången! Är man målmedveten har man alltid en väg att följa.

Längtar till helgen redan, jag är laddad som en smällare!
(vissa förstår.. andra inte)




Saknar den här sommarkvällen med familjen och nya båten♥
Saknar sommaren!

Men nu är det höst o snart vinter, jises va kallt det blitt! Träffade min underbara Jenny idag och fick se hennes fina nya lya, vi smed roliga planer inför nästa tisdag och jag läängtar! Vad det är får ni reda på dååå..

Nu ligger engelskaboken och skriker på mig.. duty calls!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så duktig i skolan gumman! du är värd MVG, så är det bara :) men hallå nu fattar inte jag något om helgen, du hade ju inga planer inför helgen när jag frågade dig? :P haha. men nu längtar du till den? :P jag som måste vara korkad. haha. Jag längtar till tisdag, kommer bli kul :) Tack för idag bruuuden :) <3<3

2010-10-12 @ 22:30:42
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: YES LINNEA, dags att kolla upp den nu! :D hah

2010-10-12 @ 23:09:28
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0