En lördagkväll jag alltid kommer minnas!!



Började helgen med en go förkyldning och kurerade mig ordentligt hemma med my friend fisherman, blåbärste med honung, brasa och idol på det! Rätt mysig fredag ändå måste jag säga! Lördagen blev ju lite av en annan femma. Kvällen började med myskväll med mamma och va tänkt att det skulle sluta så också, men jag tog mina långkallingar, mjukisbrallor och mitt osminkade naked truth ansikte och gav mig ut i snöovädret med min stolla Anna där vi stollade oss så som bara vi kan med gula hojar, fältvakter, en sjungande turkisk vän, raggarrundor, snöbollar o ja listan kan göras lång..

Det jag ville komma till va slutet av vår stölliga kväll. Mitt i allt dyker en vit limmo upp genom vår annars ganska döa kullerstens stad. Genom en ruta stack ett ganska snyggt huvud ut och tjoade lite.. Vi tjoade tillbaka men fortsatte gå. Limmon stannar och ur kommer snyggingen, Anna ville utan tvekan åka med, jag däremot tyckte inte att tjejer i mjukisbyxor, osminkade och som precis lekt att dom va fältvakter passa i en limousine. MEN.. Man lever ju bara en gång! Så vår lördagskväll avslutades i en limousine med ett glas champange. Trevligt trevligt! Man tackar ju inte nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0