Små saker blir stora på nära håll!

Imorrn ska vi försöka övertala nåra stackars osäkra 9or som ska börja söka sina gymnasieval att välja just media! Hoppas vi får nån på kroken iaf. Men möckelngymnasiet?! Kom igen!! Det är vad den nya gymnasieskolan i karlskoga i framtiden kommer heta. Säger det igen för det kan va det fulaste jag hört MÖCKELNGYMNASIET!? Varför bara inte Karlskogas gymnasie? Eller eftersom den här stan är så stolt över Alfred Nobel så varför inte Nobel gymnasiet?  Men ne.. MÖCKELNGYMNASIET..

Jag ångrar verkligen inte det gymnasieval jag gjorde.. Jag följde mitt hjärta! Media va min vilja, min passion. Trots motgående föräldrar, dåliga rykten och en vilsen själ så följde jag mitt hjärta och jag ångrar det inte en sekund! Jag stod på mig och jag körde mitt egna race, det race jag ville köra. På köpet har jag lärt känna människor jag aldrig annars skulle lära känna och fått en allra bästa vän!!♥




Jag kan leta länge i arkivet.. minnena är många! ♥

För dig ska jag göra det tusen gånger om!



Ps. Vi saknar dig nått grymt malin!!! hoppas du skrattar o förstår ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG SAKNAR ER!

2010-11-18 @ 08:03:26
URL: http://malinh.devote.se
Postat av: Evelina

Du är min allra allra bästaste!

2010-11-18 @ 22:27:40
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0