Så lite som möjligt , fast lite mindre till..

Snabb update ur mitt höslovligaliv.. Vädret är trist men allt kan ju inte va på topp! Igår drog jag mig själv i håret och släpade mig in till frisörstolen och lät Alexandra sätta saxen i mig, kom på mig själv i spegeln med att göra grimarscher när saxen närmade sig.. o det hände inte bara en gång. Jag har inte tandläkarskräck som dom flesta, jag har frisörskräck.. Men varför vara som alla andra? 

Klippt o klart blev det eller klart blir det väll aldrig.. men hon vet det där Alexandra, så lite som möjligt o lite mindre till, så är jag nöjd! Fast lite skillnad ser jag allt ändå!


Fick med mig den här godingen hem som är lite av en stor favorit!
Rekomenderar skarpt





Måste bara säga att jag har dom bästaste o stolligaste vännerna! Va skulle jag göra utan er? ♥BIG LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0