Värmeslag

Vädret är underbart och varmt varmt varmt, därav bloggtorka? Men jag vägrar klaga! Jag tänker minnas vintern vi hade som va nått av det värsta och istället vara glad för värmen som vi då längtade så mycket efter! Nu är den här, så njuuuuuuut♥

Imorgon skriver jag sista delen av mattenationella och jag ska gnugga mina hjärnceller med fingertopparna om det så ska behövas för att jag ska klara det! ALLA tal ska få ett svar och jag SKA klara det här! Jag kan jag vill jag ska

Nu ska jag gå ut och lägga mig på en filt i gräset och öva gammla nationella prov!

Lycka till ni andra som också skriver provet imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Lycka till imorgon!

2010-05-20 @ 22:06:43
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Petra

hihi jag säger detsamma till alla som klagar, att efter den här vintern så kom väl alla överens om att inte klaga på värmen när den skulle komma väl? ;) haha. Lycka till på provet!

2010-05-20 @ 22:31:46
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0