Grattis frida!

Igår slet jag häcken av mig när jag hjälpte min syster o jimmy att flytta, från högsta våningen såklart också! Men lägenheten dom flytta till blir nog jättebra. Låg riktigt fint vid vattnet där och nära till stan! Uppe med tuppen va jag och hemma i lagom tid för att stressa vidare till frida som det skulle skålas för! "Bara" en halvtimma sen men med humöret på topp kom jag tillslut fram. Tack för kvällen frida och alla andra!♥


Grattis Frida! Du är bra♥
















Det blir aldrig som man tänkt sig, men bra ändå!

Nu tycker min mamma att jag ska styra upp min dag och ska därför lära mig nu hur man byter trampor på sin cykel.. japp! Varför jag.....?


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack igen ! :D

2010-05-09 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0