Bara för att..

Allt flyter på riktigt bra nu, jag trivs!

Ligger fortfarande steget efter i skolan i vissa ämnen men jag kämpar på och jag kämpar mycket! Lägger jag ner tid på nått kan jag lika gärna lägga ner liite extra för att få så bra resultat på det jag gör som möjligt. Men det har ju visat sig funka så jag kör på´t! Måste ju bara dela med mig av min glädje över den 2 månader sena inlämnade engelska bokrecensionen som jag tjatat så mycket om. Fick tillbaka den idag med bokstäverna MVG på! FAN va glad o chockad jag blev! KUUNG

Nu ska jag gå över till bästa grannen o dricka en kopp kaffe o byta lite ord med henne! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är bruden :D <3 Tack för pratstunden och promenaden, mycket trevligt! Måste vi göra om väldigt snart :) Du är bäst!! <3<3<3

2010-05-06 @ 17:36:34
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Lisa b

hej gumman! va duktig du är! :)



jag kommer hem på onsdag, vi MÅSTE ses nån av dagarna när jag är hemma! men vi kan höras på onsdag så bestämmer vi vilken dag?!:)

love <3

2010-05-07 @ 10:28:50
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0