Världens bästa mammas dag♥

Ni missade väll inte att det va morsdag idag? Egentligen tycker jag väll kanske inte att dagen är så märkvärdig och att den borde finnas heller, min mamma fick nöja sig med ett kort jag gjorde och en jordgubbspaj!
Övningskörde till stugan idag och det går fin fint, men vart är spaken? Jag behöver utmaning!
I stugan hälsade vi på farmor och faster, bäst är dom! ♥




Min lördagskväll spenderades hos Evelina med hennes släkt och familj, kollade lite eurovison o sen somnade vi till Dear john! Vilken bra snyftfilm!♥ Men eurovison då.. vann rätt låt? Har liiite problem med henne men låten är kanske rätt okej ändå. Fast jag tycker LÄTT att moldavien skulle vunnit! Killen i blå byxor med saxofonen är min gud! Så himla skön kille!! Kolla själv o håll med mig! Har kollat minst 10 gånger nu om och om igen enbart för han och hans saxofons skull! Vilken kung..




Gonatt! Sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0