Rockigt värdelöst tråkigt o GRATTIS!!

Har nog aldrig i hela mitt liv varit så sjukt rastlös som jag är just nu! Spelar min "Spela hårt annars kan det kvitta" lista och tror jag är lite rockig för det. så ROCKIGT!

Efter skolan träffade jag emmy över en promenad och fika på strand cafét, mycket trevligt! :) Dom som satt brevid oss fick små söta fåglar som sällskap. Dom satt till och med på deras axlar, varför kom dom inte till mig undrade jag.. När vi fick en äcklig spindel!

Förövrigt så är det ingen vanlig dag för idag är det EVELINAS födelsedag! Måste passa på att tala lite gott om henne nu, inte ofta det händer. Jag kallar henne gris för hon är en, lika mycket som jag! Meeen.. Hon är en av dom bästa människorna på den här jorden och hon har ett hjärta av guld! Hon är den som alltid finns där när man behöver och omvandlar tårar till skratt! Om inte det är en pärla så säg! Dig tänker jag hålla hårt i♥♥♥



Nu ska jag förbereda nått litet inför morgondagen! Vad det kan tänkas vara får ni se imorrn.. barampambaaaam


Kommentarer
Postat av: Evelina

TACCCCCCK LINNEA!

Du rockar mitt liv, älskar dig!! <3

2010-05-28 @ 09:44:43
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0