Lika dålig som bra !

Okej skärpning! Ibland är jag bra dålig, fast minst lika bra som dålig så det väger ju upp det iaf!

Trots att bloggen tar sig en paus bort emellanåt så kan jag ju lova er att det gör inte jag o mitt liv för det för nu händer det grejer,överallt o ingenstans! Det känns bra, riktigt bra till och med.

Lite bilder från helgen när jag hängde med familjen holmqvist till gälleråsen! Cool va jag o åkte gokart efter att prinsen o co hade rejsat (jag vet att man inte stavar så men jag vet heller inte hur!) på stora banan. Det va iaf jätte kul! O vilken kul släkt dom är, verkligen speciella o inte som nåra andra! Er gillar jag!















Förresten utmanade mallan o jag våra liv o drog på oss inlinesen som för mig va typ första gången på  kanske 5 år men det funka. Fast jag la märke till att när man ramlar o ska resa sig upp så är det PRECIS som på skidor o man ska resa sig. Skidorna/inlinesen ställer man sidleds men då åker  man ju rakt fram bara? Waz up with that!?
Nån som kan förklara hur? aja..

Nu ska jag kolla desperate housewives och vänta på att en gosig pöjk ska ringa!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är ni tsm nu? :)

2010-05-26 @ 14:47:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Evelina

det stavas race ;) hahahh

KUL ATT DU FÖLJDE MED! love u <3

2010-05-26 @ 22:02:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0