Helgen kom och helgen gick..

Oj va dåligt uppdaterat i helgen det råka bli då, inte med mening. Förlåt mina trogna läsare som vägrar röra ett finger extra för att kommentera, TOO MUCHO motion! Akta det är farligt har jag hört..

Fredag: Efter många om och men bar det av till andra sidan sjön to tha "kosia" som det så vackert heter på kärleksfullt karlskogamål. Eller räknas inte valåsen till kosia? (för er som inte kan karlskogamål så kan ni läsa ko sidan.) Men iaf.. Dit bar det av med snygga bråtenbrudar och till den snyggaste jula herlufsen som hade kokat ihop en kittel full av partymood. Det gillades! Mitt mood va tyvär nån annanstans men glad att jag följde med ut, det behövdes och senare under kvällen kunde inget stoppa mig från att ha en bra valborg som tillslut blev värd att fira! Gymnasie wickan va grejen för helgen och som alla andra under 18 så slutade även våran trupp kvällen där. Trevligt trevligt! Dansa,släppa loss och må bra va det vi gjorde dom sista timmarna innan hemgång! Tack alla fina för kvällen♥


Lördag:
Degdag och segdag kort o gott! Kan inte minnas va jag gjorde, sov lite länge.. sen sov jag lite till, sen planerade jag att göra nått, men sen sov jag lite till istället. Jag va trött, enbart trött! Jobbade dagen efter så jag sov ikapp den sömn jag missade då.

Oj va jag tjatar.. Kanske dax o fortsätta med mitt stop-motion projekt som ska med till skolan imorrn.. Eller, det blev inge. Sover istället tror jag! Imorgon har jag o knörr sovmorgon också! SING HALLELUJHA! SING IT!

 

NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: orhan

aja får väl offra mej o kommentera då ;)

2010-05-03 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0