Första doppet - CHECK!

Hahah vilken lördagkväll det slutade som igår! Det blir va man gör det till har vi lärt oss en än gång! Ni är bra♥





Bada gjorde vi och JA det va kallt, men man brukar ju frysa som mest när man kommit upp sen och det va det konstiga att ingen av oss gjorde. Efteråt tog vi lite väldigt fula kort, pratade lite med fältjagarna (helt ärligt glömde jag bort va dom kallar sig men jagare tycker jag va ett lämpligt ord så får bli så, från fältet är dom iaf vet jag!) Sen gick vi nakna hem i våra kläder. Mycket bra avslut på en lördag som jag förövrigt hann med att träffa både jenny och lisa en varsinn sväng om på dagen också! ♥ Blåsor på båda härlarna har jag samlat på mig också när jag skulle gå in mina nya converse. Men.. inga konstigheter!

Fast när man har skavsår får man ju ha sånna här cooola plåster!  COOLT VA



Nu tänker jag tvinna in mig i mitt täcke och kolla film innan jag sover!
NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: Petra

haha fyyyyyy sjutton vad kallt! Var i med fötterna igår och ryggade tillbaka haha! "Sen gick vi nakna hem i våra kläder." - alltså.. frågetecken på den formuleringen alltså x)

2010-05-16 @ 23:57:36
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Frida

haha, så jävla snygga ! :D

2010-05-17 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0