Värdelös... värdelööös!

Slutprovet i matte A är nu skrivet, inlämnat o klart (klart kan ju diskuteras om det blev) Usch o fy o blä va dåligt det kändes när jag lämnade fram mina svar. Låten "vääärdelööös, väärdelös" va det enda som snurra i mitt tomma huvud. Fåglarna kvittrade glatt utanför fönstret och jag ville ändå bara gråta! Aja.. Nu är det gjort och gjort är gjort!

Nu har vi hål i 3 timmar så nu sitter jag och evelina och skriver klart vårat arbete om kvinnohuset, efter det tar vi en lunch och kaffe på stan i det härliga vädret! Låter som en plan.. En bra en!

Eje gav oss i medieproduktionen en uppgift att göra en affisch till hans band som skulle spela på tunet. Vi fick information om vad affischen skulle tala om och utefter det hade vi fria händer och mitt resultat såg ut såhär:



Berätta ju igår att jag vann men det skadar väll inte o tala om det igen ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Nice ! :D

2010-05-13 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0