Nervöööööös

Jag är så nervös inför imorgon att jag mår illa! Kunde inte ens äta mammas thaiwook förut, trodde jag skulle spy..
Ändå längtar jag till morgondan. När nationella är överstökat kommer resten av dagen bli bra, som det ser ut nu iaf! Och dessutom är det ju långhelg för sjutton gubbar, hur kan man inte längta!?

Matteboken har gett mig en propp i hjärnan och jag vill bara slänga den i en brasa o dansa indiandans runt den!

Dagens citat kom från britt:
Men tänk på att dom flesta talen går att tänka ut. JAPP! Tack Britt, det sa oss mycket.

Förövrigt vann jag en affischtävling i skolan idag, BÄST är jag! Jag tror att jag tror att jag är dåligare än va jag är för på sistone har min prestation i skolan varit riktigt på topp! Första priset va iaf en påse gott o blandat som jag så systerligt lät min lillebror få. Ska försöka komma ihåg att visa affischen här imorrn för dom som är intresserade, ni andra får väll blunda.

För att fortsätta babbla lite till så lyssnade jag på radion förut och då va det nått som hette "chans till romans" och då var det en kille idag som ville bjuda ut en annan kille, så fick han nobben! Tyckte så synd om han.. Då vet ni det också, BRA!

Ne nu ska jag lägga band på mig själv, kolla igenom matteboken en sista gång, spy lite o sen sooova! Fin kväll..

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha en bra dag gumman <3 Nationella är inte ett dugg att oroa sig över, lita på dig själv bara :) dessutom ser lärarna vad du går för i alla andra uppgifter :)

2010-05-11 @ 23:59:43
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0