Coolare än Ocoolt..

Min morgon började precis som en perfekt morgon ska börja, gick upp i god tid. Åt frukost i lugn o ro samtidigt som jag bläddra i senaste HM katalogen och drack kaffe till det. Mmmm♥ Håret hann nästan självtorka till och med idag, WOOOW! Och strax innan det va dax att gå mot skolan kom evelina tha knörr o så tog vi sen sällskap, kom alldeles precis i lagom tid! STOLT!

Hade utvecklingssamtal idag med o det gick bra. Kan väll inte säga att det gick bättre än väntat men det gick helt okej! Förseningar och frånvaro är nått som ska bättras men omdömena såg bra ut förutom ett ET som behöver jobbas upp..

När pappa börjar.. Ja linnea är ju rätt speciell börjar jag tänka VA NU?! Eller okeejrå, men varför säga till min lärare? haha!
Sen fortsätter han, enda sen hon föddes har hon i stort sett skött sig själv, o när hon började skolan o kom hem med läxor gick hon direkt upp på sitt rum och satte sig och gjorde dom direkt och inget fick störa! Om man ändå kunde känna igen sig i det en gnutta nu.. så hade jag varit tacksam. men känn ingen press! Sen fortsatte han, så man har ju väntat på den där revolten.. Fast den kom väll här för två årsen ungefär då hon börja tycka att hon är vuxen.. Men är det så konstigt svarar jag, när jag har tagit hand om mig själv enda sen jag föddes!?

Fick reda på utvecklingssamtalet att min farfars farfar eller farfars farfars far? Nått sånt.. va den första i karlskoga som ägde en kamera. COOLT! (anteckna!)


Kommentarer
Postat av: Evelina den oförglömde

coolt! Jag antecknar lätt :D du har det i blodet alltså ;)!

2010-03-24 @ 21:00:24
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: Malin M

Va gullig du är ( tänker på kommentaren du lämna i min blogg!!) Ja du han är för go min lille prins..o de händer verkligen saker i utvecklingen varje dag...värsta klyschan men de e sant! Du MÅSTE komma snart så vi kan ta mer kort på honom...tänker på kort på mage på fällen =) Va gör du i helgen? Jimmy jobbar hela denna helg om du e ledig...

kramar

2010-03-24 @ 22:19:14
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0