Lite bilder o såå..

Träningen gick jättebra förut, nu bygger vi! Träningsvärken ser jag fram emot imorgon.. Med idag på passet va även självaste Beng-å Gustafsson förövrigt. COOOLT!

Jag sa förut återigen att jag skulle ta tag i engelska boken... men.. nu blev det inte så. Samhällskunskapen får också den inte ha så bråttom. Ser fram emot utvecklingssamtal på tisdag, verkligen.. jag menar det.

Bilder från i lördags kommer här då, kameran stoppade jag som sagt om vid 21.00 men vi hann ju fånga nåra vackra och nåra mindre vackra ansikten innan dess som tur va så here you go! ;)












Jag: haha, vilken pärla du är..
 - vadå rund o go eller? haha ne så rund är jag väll inte, rund blir man när man blir gammal!

Malin Björn i egen hög person. VILKEN PÄRLA!

Jag sa ju räkna med bilder runt midnatt? Jag känner mig själv för väl..
NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

åh vad gulligt av dig att photoshoppa bort mitt konstiga hår(a) haha! PUSS på dig söting<3

2010-03-23 @ 22:43:38
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: linnea svarar:

hahahah jag hade ju inge val du blev ju så ledsen annars ;D en ledsen annika går ju inte för sig! PUSS<3

2010-03-23 @ 22:46:12
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0