Helg! ♥

GÖTT! Då va det äntligen helg! Vädret känns ju bara brrr.. men jag tycker om det för det för det betyder att snart är all snö borta och då kommer våren och sen sommaren, och som jag längtar! Så mer slask o blask!!♥

Den här veckan har varit rätt tung men den gick ändå fort och jag har hunnit med en hel del. Va i början av veckan till röntgen med min fot, fick höra hur det gick idag och dte såg bra ut! Så det är posetivt! Men då börjar ju tankarna.. VARFÖR gör det så in i helvete ont ibland då, så att jag vaknar på nätterna eller måste stanna när jag går pga fruktansvärd smärta? Vad och vart finns förklaringen? Aja.. så äre, vissa saker är det bara att leva med! :) Det som inte dödar det härdar!

Jag har tagit arrangerade syskonkort i veckan med, det kanske inte riktigt va min grej men en erfarenhet rikare är aldrig fel! Sitter just nu och kollar igenom bilderna därifrån och jag tror det kan bli nått bra utav det faktiskt.

Imorrn är det iaf lördag och då släpper vi alla trista tankar och onda fötter och så slår vi klackarna i taket och firar julia! Ser riktigt fram emot kvällen och jag tror den kommer bli göörskööj! Kameran följer med den med så bilder kan tänkas dyka upp här framåt söndag!

Åh va jag vill ha din klänning, ge mig den snääälla !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0