Är det sant att alla drömmar har en mening?

Kom hem för en stund sen, frusen som aldrig förr! Inte varit hemma mer än tjugo minuter förrns nu..Hem ljuva hem!♥
Efter skolan väntade jag kvar med jennifer tills beatrice kom då gick vi upp på stan hon och jag. Kom hem med Jennifer lopez nya ljuvliga parfym blue glow, som jag fått en liten små chrush i! 

Efter stan va det bara hem lämna grejerna och packa kameraväskan o sen knalla jag vidare till tina. När jag kommer dit står hon där och stryker lakan för fulla muggar, proffsfotografering i BÖTT! ;) Hoppas och tror att vi fick lyckade bilder ändå. :)

När jag sen efter dryga tre timmar va klar där tog jenny och jag sällskap hem, slängde i mig lite mat och sen ut med hundarna och jennifer på en promenad i det ruggiga vädret. Flängig dag och känner att det ska bli riktigt skönt att få krypa ner i min  underbara säng nu som jag riktigt längtar efter nu! Så...

GONATT! ♥


Underbara dröm!♥ det va så mycket kärlek.. förlorad kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0