Min dag!

Igårkväll kände jag att jag inte va redo för att gå tillbaka till skolan så jag bestämde mig för att förlänga mitt lov en dag extra, o det va just va jag gjorde! Vaknade av att tha familia kommer in med en oskön sång som dom gärna kunde skippat.. o frukost på sängen :) dom for till jobb o skola och jag stannar kvar i sängen o tänker på mina kära klassmates som strax skulle börja killermåndan. Underbar känsla! Pärlan petra kom sen till mig och vi tog en promenad hem till henne, där kolla vi film, drack massa kaffe och prata hål i huvudena på varann♥ Hon gjorde verkligen min dag!! ♥♥♥♥

Annars då.. fick ju lite nämnvärda presenter som ett teleobjektiv till my love!♥ O SOM jag längtar till att få använda det! :D Pengar och presentkort satt ju inte helt fel det heller.. catching!

Muppar är ett annat ord för utvecklingsstörda
Trädkramare är ett annat ord för miljöpeople..
(onödig info)


gonatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

tack själv hjärtat, lite smickrad nästan att jag fick vara din på din alldeles speciella dag <3 thihi ;)

2010-03-02 @ 20:59:09
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0