Pöppa på!

Blir en liten snabb update här, sammanfattar fredagen:

*Pöppa pöppa!
*Stress
*Kalas
*Folk
*Trevligt
*Festligt
*Gitarr och sång
*Dans
*Lära känna nya människor
*Sitta på en gata och spela gitarr och sjunga
*Kall promenad med bortdomnade ben
*Övernattning hos knorr

Kvällen blev riktigt lyckad, stort tack till sandra!

När evelina och jag vaknade imorse gjorde vi en mega go frukost fil,flingor,kaffe,juice o macka. Den åt vi på deras inglasade altan i solen. ASGÖTT! Äntligen kan man börja njuta av vädret! Idag åker skinnjackan fram♥

Nu ska jag åka till morfar och kalasa mig (jag slutar aldrig fylla år känns det som..)

CIIAOO♥

Kommentarer
Postat av: KNORREN

tack för en trevligare än trevligast dag/kväll/natt/morgon! gör vi om, snaaart i hope! :D<3

2010-03-13 @ 17:10:13
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: linnea svarar:

taaack bästaste du! det gör vi, räkna med det! :D <3

2010-03-14 @ 00:44:56
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0