När jag va liten...



När jag va liten köpte jag ett halsband till mig själv fast slog in det som födelsedagspresent till mamma, hon öppnade och blev glad. Men jag gladare..

När jag va liten gick jag vilse i mataffärn, då frågade jag en okänd tant om hon hade sett min mormor. Behöver jag säga att hon inte hade en aning?

När jag va liten ville jag se ut som en sienare.

När jag va liten kallade jag havet för vattenpöl?

När jag va liten hade jag inte ett hårstrå på huvet förrns jag fyllde året.

När jag va liten körde jag med barbie, inte lekte! Jag körde allt o lekte aldrig.

När jag va liten började min klantighet, jag ramla, slog i ett element och därav mitt vackra ärr vid ögonbrynet..

När jag va liten föddes jag med ett sugmärke på halsen?! Det är va jag får höra att det är dagligen iaf, men NEJ det är ett "smultron märke" ett slags födelsemärke som jag kommer få leva med all my life. Passande att det just placerades på halsen. Men där har ni storyn bakom det mystiska sugmärket ;)

Lite tidsfördriv bara..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaw världens sötaste tjej :) <3 Är så glad att vi lärde känna varandra, fast åldersskillnaden! VI kommer alltid vara vänner <3<3

2010-03-23 @ 19:23:23
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea svarar:

du är sötast! <3 jag också, du är verkligen en stor del av mig! Minnen med dig är sånna jag kommer bära med mig hela livet ut! det kommer vi, jag har inte råd att bli av med dig du betyder för mycket för att mista! <3<3

2010-03-23 @ 19:53:35
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Annika Eriksson

gud så SÖT! (a)

2010-03-23 @ 22:32:18
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0