Fredag

Ledig från skolan idag, skööönt! Kom hem för en stund sen från vårdcentralen där jag fick träffa en ortuped som kollade min fot, hon klämde o kände och ställde massa frågor. Trodde ju att jag skulle bli skickad till rönken direkt efter förra gången på vårdcentralen, men icke sa nicke! Tog blodprover för att försäkra att det inte är en ärftlig ledsjukdom jag har. Får inte hända!! Så på måndag får jag åka till lasarettet för att rönka min fot så i slutet av nästa vecka får jag förhoppningsvis svar på vad felet är.

Nu ska jag slänga mig i duschen, packa väskan och dra mig mot bråten till evelina där vi ska fixa och dola för att sen ha en förjäkla rolig kväll!

Trevlig helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin M

men du Linnea dags för en svenska två för invandrare kurs kanske?

Ortuped stavas Ortoped! och rönka? nej de stavas röntga! hehe men söt är du ändå Kilen!

kram

2010-03-12 @ 14:48:27
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: linnea

hahah en hemlis oss emellan? jag sökte till o med på rönka på google och det stod ju så där, så jag trodde ju på att det stavades så :$ jag hade mvg i svenska när jag gick ur nian faktiskt så jag är braa! :D kraam!

2010-03-14 @ 00:43:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0