Dopdag!





Idag va det äntligen dax för att döpa mosters lilla skitunge, moster.. det låter så gammalt o säga men jag gillar det ändå! Eller numera kan jag stoltsera mig som gudmor♥ Har fortfarande inte smällt den titeln. Dopet va jättefint och allt gick jättebra. Vädret va på våran sida och vi kunde se blå himmel både under och efter dopet. Men när vi sen är på väg hem möts vi av bland de mörkaste moln jag nånsin sätt. Läskigt eftersom jag satt bakom ratten och va tvungen att ha all koncentration på vägen under tiden vi bort emellanåt hamnade i össkurar.





Kameran följde såklart med och lånades ut till pappa som fått vara fotografen för idag!















Efter dopet åkte vi förbi skutberget där agility SM hålls, visste att min superduktiga och underbara vän Malin va där och tävlade. Chansen att jag skulle hitta henne där bland alla hundar o människor va minimal, men jag gjorde det! Va jättekul o se henne och extra roligt att det hade gått så himla bra för dom under dagen! Jag önskar dom all lycka imorgon!♥ Även Matilda tävlar så all lycka till henne också!





Jag väntar på nått jag själv inte vet vad...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0