Det ska firas att man lever!

Idag fyllde söta lilla Alma 9 år så va och grattade henne förut! Även min söta hund Wille firar 3 år i livet idag ♥ Så grattis till er båda!




Imorgon är dagen jag länge väntat på, Oliwers dop. Efter många om och men har jag kommit fram till va jag ska ha på mig det va inte lätt! Det ena passade inte med det andra o bla bla.. Mina skor från hm hann jag tyvär inte få till imorrn, dom hade varit perfekt för det! Men men.. vad ska jag göra åt saken nu? Det blir bra ändå.. Kommer lite kännas som hej titta på mig "I wanna be on top" när jag går i mina nya styltor som pappa så fint vill kalla mina nya babes, men det blir bra!

Nu ska jag måla naglarna och krypa ner till en film!
NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0