Tålamod min vän..

åh va jag bara måste säga att jag älskar telefonköer till skitföretag.. nämner inga namn, ingen reklam här ska dom få inte! Sitter just nu och får höra upprepande gånger.. det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar.. din beräknade väntetid är mellan 10-15 min. Detta har jag nu hört i 10? Hur trevlig och glad är man då när man tillslut kommer fram? Det återstår att se.. tre utrbott har jag nu lyckats hunnit med.. tålamod.. tålamod..

Idag va det jag o moppen på jobbet (skura golvmopp för er som läser som är kvar i moppeåldern o som skäms nu för att ni trodde att jag givetvis menade en moped moppe, haha!)

Ikväll är mallan såå min! Vi ska smida smidiga planer, YEY! Bara jävlarna vill svara mig ska jag kasta mig iväg igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad planerar ni för något? :) <3

2010-07-08 @ 21:08:48
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0