Snaaart stängnings dags!

Sitter på jobbet nu o redigerar lite bilder, snart stänger vi och får åka hem. Det ryktas om att Staffan som jag åker hit till örebro med ska vara hemma imorrn så ska försöka övertala honom till att jag också kan få vara det. Idag har jag slitit riktigt hårt faktiskt, börjar få arbetarhänder snart ;) Va grov jag är! haha!

Eftersom jag passade på att logga in här nu kan ni ju få se va jag gör om dagarna.





Nåra bilder jag tagit som lagts upp på hemsidan lauritz.com där dom säljs på auktion. :) Annars tar jag emot kunder som vill hämta sina varor dom vunnit på auktioner, packar o skickar varor o lite sånt. Men mest fotar jag, redigerar och laddar upp dom på sidan.

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0