I wanna wrap myself around you..

Är inte min lilla knorris för söt ibland!? :)  tack gumman! ♥

Imorgon tar jag ledigt har egentligen en mattelektion på hela dagen och den är på morgonen men jag tänker vara så dålig att jag skippar den. Fy mig! Annars har jag faktiskt varit bra i veckan och högsta förseningen va 5 minuter så jag är stolt över mig själv! Därföööör... så klickade jag hem dom här snyggingarna förut! (skorna alltså för er med inte alla hästar hemma och inte förstod)


Kommer inte få dom förrns slutet av maj tyvär men är väll inte förrns då jag kommer kunna använda dom iaf så gör kanske inte så mycket. :)

Helgen ser ut att bli riktigt bra dessutom, fattas bara en sak men det håller jag för mig själv!
We’ll have a good time baby, don’t you worry
And if we’re still playing ‘round, boy that’s just fine
I'm about to lose control and I think I like it! ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle också beställa dom men skippade det när leveransen va v.20, ska köpa dom i butik istället :)

2010-01-29 @ 13:38:01
Postat av: linnea

svar frida: okej :) jo jag kände också att det kanske va liite onödigt men eftersom jag tycker skor är svårt att hitta i hms affärer eftersom dom tar slut så fort så kände jag att det va säkrare o beställa dom och dessutom kommer jag inte kunna använda dom förrns då heller så det gör inte så mycket :)

2010-01-29 @ 13:54:13
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

oooh duktig du är :D ha en trevlig helg på dig! <3

2010-01-29 @ 15:24:04
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0