oh now, Evelina is here

Eftersom att min kära kollega, klasskamrat Linnea just nu är sämst på att uppdatera hennes blogg så tänkte jag slänga in ett inlägg!
Vad det ska handla om vet jag inte, och vad Linnea har för sig just nu vet jag inte heller!

Men kan ju lugnt säga att jag är glad att jag lärt känna henne, som alla ni läsare vet så är hon ju en riktig kalaspuff, en riktig pingla med gott humör och med både hjärna & hjärta som förstår sig på än!
Love her!



Vet inte mer vad jag ska skriva, för nu måste jag plugga svenska, vi har redovisning imorgon!
Så jag hoppas Linnea också pluggar nu!

PEACE
Lillhölman



Kommentarer
Postat av: linnea

du är ju för söt knorris!! <3 glad att jag har dig som livar upp mina dagar! :D STOOOR puss på dig!! <3

2010-01-26 @ 21:15:57
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0