Ibland rinner droppen över bägaren..

Helgen började både bra och dåligt, dåligt. En dator full i virus som inte va dom roligaste jag kunde fått, en familj som dampa sönder bara för att man inte hade matlust och kände för att äta och övriga saker som tyngde och kändes allmänt pissigt. Sånna dagar har vi väll alla när den sista droppen rinner över bägaren antar jag.. Dom behövs dom med! Tack gode gud för att du skapat mina underbara vänner som räddade min kväll! För efter mitt utbrott och efter vissa om och men så blev det en traditionell tjejkväll hemma hos emma med henne, malin, fridaL ,bizze och fridaS. Traditionell tjejkväll betyder med andra ord: massa skitsnack, killprat, skvaller, höga skratt, skräckfilm mm. Tack tjejer för att ni räddade min kväll, love you guys!

Nu måste jag slänga mig in i duschen för att hinna med en buss till örebro med anna.. shit hur ska jag hinna!? PANIK!!

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0