Nytt år nya möjligheter!

Förlåt trogna läsare för sämsta möjliga uppdatering, finns en förklaring för tillfället faktiskt och den är så enkel som att min kära pappa har kidnappat min dator för en obestämd tid framöver. Hoppas på att få den tillbaka snart snart snart! Anledningen till kidnappningen behöver inte tas upp här, men kan säga som så att han är inte mutbar vad det verkar som nu..

Hoppas ni haft ett bra 2009! Det har jag haft, mycket har hunnit hänt under de 365 dagarna och många minnen kommer jag alltid bära med mig från året. Tänkte ge er lite bilder från året som gått men det får helt enkelt bli när datorn är på sin plats igen.

Nyår blev lyckat efter många om och men. Spontant sa vi! Tack ni som gjorde kvällen så bra.

Varför blir man aldrig nöjd? Mycket vill ha mer.. Jag vill inte ha mer, jag vill vara nöjd!
Tankarna slutar aldrig snurra.. Va det rätt eller va det fel?


linneaa

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv ! :D<3

2010-01-06 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0