Intresseklubben var god anteckna!

Igår va inte min dag, inte på långa vägar! Förkortar den med att säga: Lätt uppretlig lika med DÖ kul engligt alla killar i klassen vilket dom tog nytta av ASKUL! När jag äntligen är påväg hem efter den längsta skoldagen genom tiderna blir jag nerbrottad i snön.. lika med snö innanför kläderna, ansiktet och ja KALLT! När jag sen senare typ runt tio kommer in efter att varit ute o gått med petra så kommer jag på den briljanata idéen att kaffe skulle sitta fint nu, så gör jag iordning en kopp. Det fick jag sen sota för.. Efter att varit övertrött hela dagen så krävdes det inte mycket för att få min kropp och hjärna att gå igång. Energin tog aldrig slut men när klockan va runt halv ett så trotsade jag energin och gick o la mig. Men då kände jag mig iaktagen och hörde konstiga ljud, tyckte det stod nån vid sängen och jag blev skitskraj! Tillslut klarade jag inte av längre att ligga i min säng så som tur va är pappa bortrest och kommer hem imorrn så jag kunde krypa ner hos mamma och hundarna o tillsist somna vid halv tre..

Ja det va min underbara måndag i korta drag! Eftersom den här dagen va mycket bättre hoppas jag att nästa också blir det. Godnatt! :)

The truth is in there somewhere, can't be that deep ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0