Tungt

Helt slut efter längsta första skoldagen nånsin! Har varit redo att hoppa i pyjamasen o krypa ner under täcket enda sen jag slutade skolan, så ikväll blir en tidig kväll kan jag lova! Jag kom upp imorse i tid iaf och jäklar va jennifer ringde och terrade, hon såg verkligen till att jag skulle upp! tack sötnos! Fast att jag va uppe i tid och borde ha hunnit i tid såå.. gjorde jag det inte. Men jag va inte sist.. Jag och anton kom samtidigt och Ejes komentar till vår försening va "braa bara 8 minuter sena!" För att vara mig måste jag faktiskt säga att det va bra gjort!

Nu har jag dragit på mig mer designhjälp så ska väll ta och kolla vad jag kan hitta på där innan jag intar sängen!

linneaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0