Det nya gammla?

I helgen blev den en tripp till syster & CO i karlstad som bjöd på mycket bus med lilleman och julmarknad bland annat. Tyvärr fick jag med mig deras rackarns förkyldning hem som jag naivt nog trodde skulle få slippa. Snoret, hostan, halsont o allt va det heter kom på en gång och hoppas den försvinner lika fort som den kom nu!



Trotsade min värkande kropp imorse iaf o tog mig till skolan för teatern som ska visas upp imorgon men efter det gick jag hem, imorgon trotsar jag min kropp igen för min grupps skull! Bara för våran teater kommer bli bäst!





Så när jag va hemma idag gjorde jag klart en uppgift i skolan som va att göra en gammal o ny reklamannons för en produkt ni kan få se med ett dömmande öga!

Kommentarer
Postat av: Malin M mamma till Oliwer

Neeej åkte du på förkylningen??? satan oxå...Hoppas den släpper taget om dig snarast!

2010-12-10 @ 08:06:30
URL: http://minlillavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0