Studiedag förvandlades till spadag!

Vaknade vid åtta av att något liknande flickan i the ring står och stirrar på mig, flickan va Evelina!! Chock nummer ETT! När jag tillslut inser att hon faktiskt är i mitt rum med frukost på sängen och att dagen inte skulle bli som sagt, utan att hon hade något helt annat i kikarn märkte jag ju då! Ögonbindel åkte på och jag sattes i en bil som i smyg gick mot Loka Brunn Spa!! Chock nummer TVÅ!



Min bästaste knorr hade noga planerat hela denna dag och det gjorde hon så bra man bara kunnat! Tusen tack världens bästa vän♥ Jag hade en så bra dag på spa´t som man bara kan ha! Blir svårt att toppa den här julklappen, eller att komma i klass med den över huvudtaget men igen ska hon få♥



Älskar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

En överrasking planerad i minsta detalj ;)

Den förtjänade du min gris!

ÄLSKAR DIG<3

2010-12-02 @ 15:34:31
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad härligt :) blev det någon slags massage också eller blev det bara att ta det lugnt och bada? :)

2010-12-02 @ 19:38:16
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0