Kuckelikuuu

Dålig uppdatering, jag veet.. men nu är jag här igen och nu har jag tagit påsken! Avslutade sista dagen i skolan med ett naturkunskapsprov som inte gick helt åt pipsvängen men inte heller upp till molnen och stuttsade på dom.. Nej, jag kom inte på nått bättre o säga där.. 

Dagen har gett många goda skratt o det vill jag tacka den här pärlan för! tycker bilden inte kunde bli mer passande för att beskriva dan..Hon förstår! ;) ♥



Efter skolan träffade jag min saknade kära kusin lisa som flyttat till linköping, en och en halv timmas promenad räckte inte på långa vägar för att hinna prata ikapp allt på, vi hann smida små planer som kan bli stora och riktigt bra iaf! läängtar♥


kvällen avslutades katastrofalt och verkligen inte som planerat tur jag har dom bästa vännerna som finns! ♥
Jenny ringde nyss och har henne kvar i luren samtidigt som jag får höra hoffmaestro som öser järnet på statt till en förjävla glá publik! Draget♥ önskar inget hellre än att jag va där! TACK det samtalet gjorde att jag somnar trots allt med ett leende på läpparna och en stoor längtan till sommaren och putte i parken, för då.. då möts vi allra längst fram vid scen när dom spelar igen!

Nu tänker jag ta och lägga mig med mitt stora leende och drömma om sommaren!

kanske möts vi där..

NattiNatti♥





Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH, guuud jag kommer hamna på att psyk om jag fortsätter!

love uuuuuuuuuuuu <3

2010-04-02 @ 15:11:31
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samtalet var så lite så :) Allt för dig gumman :) <3<3

2010-04-04 @ 16:59:26
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: lisa

<3 längtar massa! <3

2010-04-05 @ 10:16:53
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0