Måste man vara politiker för att få sin åsikt hörd?

Det märks imorgon om man kan få sin åsikt hörd fast man inte är varken vuxen eller politiker! Känns fan inte som det, men jag ger det ett försök.. Jag började skriva ett argt inlägg om hur arg jag är på en viss lärare som inte kan sköta sitt jobb, men sen.. nee varför vara arg när man kan vara glad!?

Idag, första lektionen HAPPY MOMENT så fick jag reda på resultat från gudarna i antikens grekland som vi gjorde i måndags som jag inte tyckte att kändes bra alls när jag skrev. Men tydligen hade jag väll alla gudarna med mig den dan för 0.5 poäng ifrån MVG va jag! BÄST I KLASSEN! Jag är lika chockad som alla andra, men jag är bra! YEY

Nu ska jag vara mer duktig, plugga plugga plugga! Engelska prov imorgon och bokrecensionen SKA IN!!

JAG KAN JAG VILL JAG SKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0