Im a hippie hopper yes i am broo..

Efter jag pratat med hermani i telefon i cirkus timman så va jag lagomt pigg och allert och att sätta sig med böckerna framför en med myror i brallorna va inget som lockade.. så istället började jag tagga inför morgondagen när vi ska börja filma våran musikvideo, im a hip hopper yes i aaaam! (o nej inte den låten!) Fast den hade ju också kunna vart lite kul kanske.. hm.. jaja, iaf så har min lille lillebror en gång i tiden för inte så längesen råkat vara en hiphopare så längre än till rummet brevid behövde jag inte gå för att hitta det jag sökte.

Känns som jag hittade mig själv när kepsen kom på och den coola jamica-style tröjan, Väntar med spänning på dom silvriga blingbling brallsen som han lovade leta fram tills imorgon, jag kommer inte kunna sova så jag längtar!! Synd att jag slängde hans feta dollar halsband (men jag skämdes för mycket)..

  
I know you want me

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan vilken cool brud, söt ju! :D hihi tack för samtalet igår.. och du, vi gillar inte grupperna eller vad sa vi? ;)

2010-04-22 @ 15:22:28
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0