Uppe med tuppen o pigg som en mört!!

Äntligen fredag och helg! Jag va uppe i god tid imorse fast jag sov längre än vad jag borde så slapp jag en morgon med stress! En kaffekopp fick jag till och med i mig till frukosten. Då vet jag att dan blir bra, haha! Det har den varit också. Kom i tid gjorde jag också! Hann upp för alla trappor, till skåpet o sen ner för alla trappor och in i b huset och ändå va jag i tid! YEY! Jag är bra!

Just nu sitter jag i solen tillsammans med min feta katt som ligger här brevid mig och myser i solen. Vi gillar våren! Och jag gillar henne, hon är söt. ♥

Idag är det ingen vanlig dag heller, för idag fyller min lilla skitunge till lillebror 14 år, fan han växer om mig. Det har han redan gjort fast det vill jag inte erkänna för i mina ögon är han fortfarande den där lilla skiten som sprang ifrån mig när jag vart arg på han och skulle slå han.. Nu är det tvärtom.. Inte för att det händer lika ofta längre kanske som när vi va små men DAMN så stark skitunge har blivit !

Ut o käka ikväll och sen blir det dubbeldejt! Kvällen ser ut att bli bra :) Nu ska jag steka vidare i solen med mina skolböcker som tydligen va tvugna att vara med och förstöra stämningen, men man får göra det bästa av det!

GRATTIS SKITUNGE! Älskar dig!

För ett antal år sen, tur han inte läser min blogg.. då skulle den inte finnas länge till!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅhh vad härligt det låter när du skriver att du sitter i solen med lisfis :) mysigt ju :) <3

Just ja, skitungen fyller ju år idag!! Shit vad stor han har blivit! Kommer ihåg när han var en skitunge och bara var jobbig ;) Idag kan man faktiskt prata med honom utan att han är jobbig ;) Ett stort Grattis till Max :D

2010-04-16 @ 13:22:48
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0