Attansrackarnsbananer..

Idag har varit en sån där underbar dag igen, som man bara kan helt plötsligt inse va jävla underbart livet egentligen är! Började 10.10 idag, iaf gjorde jag det. Dom övriga 9.55, attansrackarnsbananer! Jajaa.. så kan dte gå. Imorrn lär jag ju va i tid för då ska vi kolla på media 3orna som ska presentera sina projektarbeten, o det vill man ju inte missa o heller inte komma försent till!

Iaf så har dan rullat på för fullt, evelina ger mig många "dagens" varje dag så många att jag inte hinner lägga den första på minnet förrän en ny kommer! Efter skolan hann jag hem och sätta på kaffet precis innan malin kom förbi. Vi satte oss på altan och drack kaffe och pratade medans solen stekte oss som korvar, men det går verkligen inte att klaga nu på det härliga fina vårvädret! ♥  Det blev så varmt så vi drog oss ner till sjön, inte för ett dopp men bara för att.



Den bjuder vi på bara för att vi är så bra!♥

Nu tänker jag lägga mig snart, mina ögon kollar i kors av trötthet!
NattiNatti♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0